Jak odnieść sukces prowadząc własną firmę?
Autor, założyciel Akademii Sukcesu, w tej książce przedstawia całościowy program, który ma za zadanie przeprowadzić każdego przez proces zakładania własnej firmy i odnieść sukces. Zaczyna od wyboru profilu działalności i podpowiada jak to prawidłowo zrobić. Przesłaniem tego programu, jest świadomość i wiara we własne siły. Podkreśla, że jesteśmy zdolni dokonać tego, w co tylko pozwolimy sobie uwierzyć. Ten program jest skierowany do wszystkich osób, które chcą założyć i prowadzić swoją firmę. Przedstawia etapy postępowania przy zakładaniu i prowadzeniu firmy, rozwiązania możliwych problemów oraz daje narzędzia do tego, by przez cały proces planowania i działania czuć się pewnie. Program Sukcesu Firmy jest wynikiem praktyki Autora.
Jak zrobić dobry biznesplan?
W obecnych czasach nie wystarczy dobry pomysł na biznes. Trzeba go jeszcze zrealizować i dopasować do sytuacji rynkowej. Zanim rozpocznie się jakiekolwiek działania należy skorzystać z badań rynku. To właśnie od tych wstępnych działań zależy powodzenie całego przedsięwzięcia. Badania rynku ułatwiają dokonanie wyboru strategii i rozwiązań obowiązujących w nowej firmie. Ważnym elementem jest również dobranie odpowiedniej kardy, zdobycie istniejących na rynku form dofinansowania, reklama i działalność internetowa. Ta książka pomoże wykonać te działania efektywnie.
Doświadczony doradca ułatwi dokonanie wyboru
Autor jest doradcą w zakresie zakładania, prowadzenia czy rozwoju firm. Współpracował z wieloma przedsiębiorcami, analizując i wcielając w życie zagadnienia teoretyczne oraz miał możliwość sprawdzenia nowych rozwiązań. W tej publikacji odsłania zagrożenia, ale również pokazuje różne sytuacje, które pozwalają uniknąć niepowodzeń lub wyjść z nich bez uszczerbku dla siebie i firmy. Opracowany przez niego Program Sukcesu Firmy ułatwi podejmowanie trudnych decyzji i przyspieszy uzyskanie zysku.
Czego się boimy?
Rozpoczęcie jakiejkolwiek działalności wiąże się z dużą ilością stresu. Stajemy się odpowiedzialni nie tylko za siebie, ale też za pracowników. Jednak strach i lęk nie może być przeszkodą w budowaniu firmy i przyszłości. Autor podpowiada jak pokonać wszelkie wewnętrzne blokady, które utrudniają wizję nowego miejsca pracy. Podaje strategie, które ułatwiają planowanie krótkoterminowe i długoterminowe.