5-minutowe medytacje z intencją

Jak otworzyć serce, odblokować czakry i podnieść wibracje, by skutecznie osiągać swoje cele

  • ISBN: 978-83-8171-810-3;
  • Cena katalogowa: 44.40 zł;
  • Ilość stron: 184;
  • Oprawa: miękka;
  • Format: 14,5 cm x 20,5 cm;
  • Data ostatniego wydania: 2022;
  • Nr wydania: I;
Monika Muszyńska
Monika Muszyńska
30
0

Medytacje – darmowy lek na stres, depresję i nie tylko

Cierpisz z powodu lęku i depresji? Twój wewnętrzny krytyk zawsze dokłada swoje trzy grosze, odbierając ci resztki pewności siebie? Nie masz oparcia w bliskich, a leki nie zawsze pomagają ci odzyskać równowagę psychiczną? Istnieją jednak sprawdzone metody rozwoju duchowego, które pomogą ci wyeliminować te trudności, ułatwić powrót do zdrowia i aktywować samoakceptację. To skuteczne praktyki duchowe w zgodzie z naukami hinduizmu i buddyzmu, które nie mają żadnych efektów ubocznych. Dzięki nim odzyskasz pewność siebie, opanowanie i radość z życia. Medytacje z intencją, praktyka jogi i mindfulness mają niezwykły potencjał uzdrawiania, o czym przekonasz się dzięki tej książce.

Medytacja z intencją w medycynie integracyjnej odnosi sukces w największym szpitalu w USA

Autorka tej książki to ceniona prelegentka, praktykująca medycynę integracyjną w najpopularniejszym szpitalu Hoag w USA. Wykorzystuje medytacje, jogę i mindfulness w wielu programach wspomagających medycynę konwencjonalną. Ich celem jest pomoc pacjentom w trakcie i po przebytych chorobach nowotworowych, w depresji i stanach lękowych. Doświadczenia, zarówno jej własne, a także pacjentów, udowadniają, że zaledwie 5 minut medytacji z intencją pozytywnie wpływa na zdrowie fizyczne i rozwój duchowy. Wielu z nich odstawiło leki przeciwdepresyjne, a nawet inne medykamenty, gdyż medytacja uświadomiła im ich prawdziwe problemy i pomogła w samoakceptacji. W tej książce znajdziesz dokładne wskazówki, jak zacząć medytować codziennie poświęcając temu zaledwie 5 minut.

Jak zacząć medytować?

Nie obawiaj się, nie będziesz potrzebować drogiego sprzętu, wyszukanych mat, modnego ubrania i popijania zielonego smoothie. Autorka krok po kroku wyjaśni ci prawdziwe znaczenie praktyk duchowych, takich jak medytacja, joga i mindfulness, zakorzenionych w hinduizmie i buddyzmie. Dowiesz się też, jak rozpocząć codzienne 5-minutowe medytacje z intencją, by wspomóc powrót do zdrowia. Po pierwsze, złóż sobie obietnicę, że pozostaniesz nieruchomy w trakcie trwania medytacji, a po drugie, zadbaj o to, by twój kręgosłup był wyprostowany. Aż tyle i tylko tyle. Dalej dowiesz się, dlaczego te dwa małe kroki są tak ważne dla rozwoju osobistego i duchowego. Poznasz znaczenie i pozycje czakr i nadi w medytacji. Oczyścisz czakry z blokad, uwalniając pokłady życiodajnej energii.

5-minutowe medytacje z intencją

Każdy z rozdziałów, to intencja, na której się skupiasz w trakcie 5-minutowej medytacji. Najpierw Autorka wyjaśnia, dlaczego ta intencja jest ważna i skąd się wywodzi. Na końcu pojawia się ćwiczenie, które ma ułatwić ci medytowanie. Każda z medytacji to zaledwie 5 minut twojego czasu. Możesz zrezygnować z przeglądania e-maili, portali społecznościowych czy bezmyślnego skrolowania stron www, aby przeprowadzić taką 5-minutową medytację. Sam się przekonasz, że te 5 minut, nieodwracalnie zmieni twoje życie na lepsze. Pozwoli ci dostrzec te strony siebie i swojego ja, które ignorowałeś lub tłumiłeś. W końcu spojrzysz na siebie i swoje życie z innej perspektywy, z miłością i samoakceptacją. I nie chodzi tu o pozycję, którą możesz przybrać, siedzącą lub leżącą, ze skrzyżowanymi nogami lub siedząc na krześle. Z każdym oddechem, wdechem i wydechem, skupiając się na życiodajnej pranie, która napełnia twoje ciało, dostrzeżesz te aspekty swojego istnienia, które wcześniej zepchnąłeś na dalszy plan.

Medytacja mindfulness – 5-minutowa medytacja z intencją „żyję tu i teraz”

Wykorzystasz również praktykę duchową – medytacje mindfulness, aby dostrzec i docenić teraźniejszość. Zgodnie z buddyjskimi naukami, człowiek za bardzo zamartwia się o przyszłość. Planując i przewidując, nie potrafi dostrzec tego, co już ma. Nie cieszy się życiem tu i teraz, tylko obawia się o te, które ma nadjeść. 5-minutowa medytacja z intencją „żyję tu i teraz” pomoże ci wyzbyć się strachu, stresu i depresji. Skupiając się na chwili obecnej dostrzeżesz te punkty w życiu, które sprawiają, że twoje życie jest piękne. Słońce za oknem, uśmiech dziecka na powitanie, ciepły dotyk dłoni bliskiej osoby. Są to rzeczy z pozoru błahe, a mają niesamowity potencjał uzdrawiający. Przestaniesz też wątpić w siebie i wzmocnisz wiarę w swoje możliwości. Spróbuj, jak zaledwie 5 minut może odmienić każdy aspekt twojego życia.

5-minutowe medytacje z intencją – szansa na nowe życie

ZAPISZ SIĘ