mindfulness – książki

Mindfulness, czyli inaczej trening uważności, to forma medytacji, która wywodzi się z buddyjskiej tradycji therawada. To praktyka wyjątkowa, ponieważ łączy w sobie techniki buddyjskiej uwagi oraz treningu umysłowego. Dzięki nauce tego rodzaju medytacji zyskasz narzędzia i umiejętności płynące z treningu umysłu, bez jakichkolwiek religijnych obciążeń. Poprzez praktykę nauczysz się bardziej czynnego i pełniejszego zaangażowania w swoje aktywności, a twój umysł przestanie meandrować. Będziesz w stanie tak wyćwiczyć swoją uwagę, aby skupiła się na tym, gdzie ją skierowałeś.

Praktykując mindfulness, poczujesz się znacznie bardziej opanowany, a twój lęk osłabnie. Wzrośnie dobre samopoczucie i pozytywna energia wokół ciebie. Jak są inne zalety medytacji? Medytowanie obniża tętno, stabilizuje ciśnienie krwi, poprawia jakość snu, wzmacnia procesy poznawcze i pamięciowe, redukuje poziom kortyzolu i łagodzi dolegliwości bólowe. Te książki pomogą ci poznać mindfulness i wprowadzić trening uważności do twojego życia.

buddyzm w uzdrawianiu
Buddyjskie praktyki dla zdrowia
Medytacje, mantry i rytuały, dzięki którym pokonasz depresję, lęki i skutki nadmiernego stresu

Stres i niepokój utrudniają ci życie, powodują choroby ciała, umysłu i ducha. W tym jedynym przewodniku po uzdrawiających praktykach duchowych w zgodzie z naukami buddyzmu znajdziesz kolekcję uzdrawiających mantr, modlitw i medytacji. Instrukcje zawarte w tej, napisanej przez uczennicę samego Mistrza Zen Thich Nhat Hanh, książce, pomogą ci odzyskać spokojny umysł, równowagę emocjonalną i zdrowie fizyczne. Ćwiczenia oddechowe, umysłu i mindfulness wyzwolą cię od lęku, pomogą uporać się z cierpieniem po stracie, nauczą wdzięczność i wspomogą rozwój duchowy.

Jak być dobrym dla siebie Kristin Neff
Jak być dobrym dla siebie
Życie bez presji otoczenia, przygnębienia i poczucia winy

Wrzuć na luz! Tak, dobrze słyszysz! Nie musisz być najlepszy we wszystkim, co robisz. Nie musisz codziennie karmić swojej wysokiej samooceny, by czuć się dobrze. Bądź dobry dla siebie i zacznij traktować siebie jak najlepszego przyjaciela – ze współczuciem i akceptacją. Odkryj proste ćwiczenia, które sprawią, że pokochasz siebie. Porady Autorki oraz skuteczne techniki, takie jak afirmacje i praktyka mindfulness pomogą Ci przywrócić pozytywną energię i myślenie. Odpowiednia i zdrowa motywacja pchnie Cię do prawdziwego rozwoju osobistego – samoakceptacji, miłości i szczęścia! Bądź dobry dla siebie!

Praktyka uwaznosci Matthew Sockolov
Praktyka uważności – 75 prostych medytacji
Ćwiczenia mindfulness, które pomogą pokonać stres i osiągnąć wewnętrzny spokój

Redukuje stres, poprawia koncentrację, rozjaśnia umysł, wzmacnia zdrowie, gwarantuje lepszy sen, podwyższa samoocenę, nasyca pozytywną energią, uczy kreatywności. Tak, praktyka uważności ma liczne korzyści, które wpłyną na wiele aspektów twojego życia. Wypróbuj ten rodzaj terapii z 75 prostymi medytacjami i ćwiczeniami oddechowymi, które zostały opisane w tej książce. Przekonasz się, że trening uważności możesz wykonywać nawet podczas codziennych czynności. Mindfulness to praktyka, która została potwierdzona naukowo. Sprawdź, jak ten rodzaj relaksu zadziała na ciebie!

Buddyzm dla początkujących. Jasne odpowiedzi na główne pytania dotyczące buddyjskich nauk Noah Rasheta
Buddyzm dla początkujących
Jasne odpowiedzi na główne pytania dotyczące buddyjskich nauk

Czy wiesz, że buddyzm jest jedną z największych religii na świecie? Praktykuje go ponad 500 milionów osób! Odkryj na czym polega buddyzm i w jaki sposób możesz wykorzystać jego nauki oraz filozofię we współczesnym życiu! Poznaj odpowiedzi na pytania kim był Budda, czy miał rodzinę i czy buddyści uważają go za Boga? Dowiedz się czym jest zen, medytacja, mindfulness i karma. Autor, nauczyciel buddyzmu, odkryje przed Tobą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dzięki temu poznasz syntezę nauk buddyjskich, które pomogą Ci w rozwoju duchowym!

Kompletny podrecznik Green Witch Paige Vanderbeck
Kompletny podręcznik Green Witch
Wykorzystaj zieloną magię wiedźm do skutecznych zaklęć i rytuałów ochronnych

Współczesna magia wiedźm bazuje na energii i mocy natury. Dzięki temu podręcznikowi green witch nauczysz się prostych sposobów na uzdrawianie wielu dolegliwości przy użyciu ziół, kwiatów, drzew i kryształów. Praktyczne wskazówki pozwolą Ci tworzyć i stosować rytuały ochronne i zaklęcia, za pomocą których oczyścisz swoje otoczenie z uciążliwej i destrukcyjnej energii. Zharmonizujesz rytm swojego życia z porami roku oraz fazami Księżyca. Rozwiniesz duchowość poprzez praktykowanie mindfulness. Autorka nauczy Cię, w jaki sposób, wykorzystując naturalne piękno przyrody, dostroić się do niewidzialnych energii świata. Wykorzystaj energię i magię roślin. Stosuj skuteczne zaklęcia i rytuały ochronne!

Prawo przyciągania i praktyka uważności
Prawo Przyciągania i praktyka uważności
45 prostych ćwiczeń i relaksujących medytacji dla osiągnięcia zdrowia, bogactwa i miłości

Czujesz, że Twoje życie przestało być satysfakcjonujące? Powoli zapominasz o swoich marzeniach, nie widząc szans na ich realizację? Prawo Przyciągania i praktyka uważności mogą to zmienić. Dzięki tej książce poznasz 45 prostych ćwiczeń i medytacji, które ułatwią Ci realizację najważniejszych celów. Nie tylko uruchomią one pozytywne myślenie, ale także wpłyną korzystnie na Twój rozwój duchowy oraz zdrowie. Medytacja i pozytywna energia to klucze, które otworzą Twój umysł i pobudzą podświadomość. W efekcie zapewnisz sobie zdrowie, dobrobyt i miłość.

Praktyczna medytacja mindfulness Michael Smith
Praktyczna medytacja mindfulness
Skuteczny trening uważności, dzięki któremu pozbędziesz się lęku i pokonasz strach

Odczuwasz stres przed podjęciem ważnej decyzji? Nie możesz pozbyć się negatywnych emocji, wciąż rozpamiętujesz sprawy z przeszłości lub ciągle zamartwiasz się o przyszłość? Lęk paraliżuje Cię, kiedy musisz wsiąść do samolotu lub przemówić publicznie? Kluczem do rozwiązania Twoich problemów jest medytacja mindfulness! Jej skuteczność została udowodniona naukowo. W książce znajdziesz 100 ćwiczeń, które pomogą Ci przywrócić równowagę, odzyskać pozytywną energię, oczyścić umysł oraz pozbyć się niepokoju i leków. Przekonaj się, że trening uważności działa!

Medytacja dla relaksu Adam O'Neill
Medytacja dla relaksu
60 praktyk medytacyjnych, które pomogą zredukować stres, pielęgnować spokój i poprawić jakość snu

Medytacja obniża ciśnienie, łagodzi ból, redukuje poziom stresu, oczyszcza umysł, pomaga w walce z bezsennością, podnosi poziom serotoniny w organizmie. Chcesz poznać więcej zalet medytacji? Sięgnij po ten wyjątkowy przewodnik po relaksacyjnych praktykach, w tym mindfulness. Znajdziesz tu aż 60 ćwiczeń, dzięki którym z łatwością odnajdziesz spokój, będziesz czuł się wypoczęty, a co najważniejsze – pokonasz narastający w ciągu dnia stres. Zresetujesz swoje myśli i uspokoisz emocje, dzięki specjalnej technice oddychania będziesz cieszył się głębokim i spokojnym snem.

Narzedzia rozwoju osobistego Grzegorz Glinka
Narzędzia rozwoju osobistego
Medytacje, wizualizacje i inne techniki uwalniania emocji oraz kreowania pewności siebie

Poczucie szczęścia i sukcesu, silna motywacja i samodyscyplina, spokojny umysł dzięki stosowaniu mindfulness, zwalczenie złych nawyków, lepsza kreatywność i kontrola emocji… To tylko niektóre z korzyści, jakie zyskasz dzięki lekturze tej książki. Autor dzieli się z Tobą narzędziami rozwoju osobistego i duchowego, dzięki którym odmienił swoje życie. Zaufał Prawu Przyciągania i pozytywnemu myśleniu, które pomaga mu w programowaniu podświadomości. Życie nie jest dziełem przypadków, to Twoja własna kreacja rzeczywistości. Możesz sprawić, aby było takie, jak sobie wymarzyłeś.

harmonia zdrowia
Męsko-żeńska harmonia energetyczna
Źródło zdrowia, mocy i witalności

Brak równowagi między pierwiastkami kobiecymi i męskimi powoduje różne dolegliwości. Dzięki książce doświadczonej instruktorki jogi i fizjoterapeutki w bezpieczny sposób odzyskasz harmonię zdrowia, szczęście, witalność, i pokochasz siebie. Jak? Najpierw dowiesz się, które pierwiastki wymagają zrównoważenia. Następnie wykorzystasz sprawdzone sposoby uzdrawiania holistycznego i praktyki mindfulness, takie jak ćwiczenia oddechowe i równoważne, by pokonać stres. A terapie naturalne w postaci technik uziemiania oczyszczą Twoje ciało z elektrosmogu i pomogą odbudować więź z naturą.

Medytacja dla sceptyków
Medytacja dla sceptyków
Naukowo udowodnione korzyści neurobiologiczne

Neuronauka udowadnia, że praktykowanie medytacji i ćwiczeń oddechowych przynosi wiele korzyści. Z ich pomocą nie tylko pogłębisz rozwój duchowy oraz świadomość, ale wyeliminujesz również nerwice, depresje, choroby serca, cukrzycę i wiele innych. Ta cudowna terapia pobudza neurony w twoim mózgu, dzięki czemu jest on oczyszczony z zalegających „śmieci”. Twój mózg budzi się do życia! Odkryj proste ćwiczenia medytacyjne oraz mindfulness, pracę z oddechem, która pobudza układ nerwowy, a także wiele praktycznych wskazówek, które ułatwią ci rozpoczęcie praktykowania medytacji. Na własnej skórze przekonaj się jakie są korzyści z medytacji!

ZAPISZ SIĘ