Medytacja dla sceptyków

Naukowo udowodnione korzyści neurobiologiczne

  • ISBN: 978-83-7377-932-7;
  • Cena katalogowa: 39.90 zł;
  • Ilość stron: 208;
  • Oprawa: miękka;
  • Format: 14,5 x 20,5 cm;
  • Data ostatniego wydania: 2018;
  • Nr wydania: I;
Patrycja Buraczewska
Ewelina Kuryłowicz
0
0

Pokonaj swoje uprzedzenia!

Często odczuwałeś potrzebę zmiany, ale żadne podejmowane działania nie dawały Ci odpowiedniej satysfakcji? A może wielokrotnie słyszałeś o praktykowaniu medytacji, ale zawsze kojarzyłeś ją z religią i porzucałeś wszelkie próby rozpoczęcia ćwiczeń medytacyjnych? Nic bardziej mylnego! Nie jest ona zarezerwowana wyłącznie dla wyznających konkretną religię. Praktyka medytacji daje szeroki wachlarz korzyści neurobiologicznych – od pobudzenia funkcji mózgu, przez zmianę świadomości, lepsze samopoczucie po leczenie chorób i ograniczenie stresu. Ta przełomowa publikacja wyjaśni Ci jakie korzyści płyną z medytacji, czym jest medytacja oddechu oraz w jaki sposób przywrócić równowagę czakr.

Medytacja i ćwiczenia oddechowe budzą Twój mózg!

Ludzie od lat zadają sobie pytanie, jak ćwiczyć mózg, by przez długie lata pozostał on w dobrej kondycji. Neuronauka udowadnia, że ćwiczenia medytacyjne korzystnie wpływają na aktywność i strukturę mózgu. Pobudzają neurony, które kształtują świadomość i oczyszczają mózg. Dzięki temu mamy bystry umysł i „duchowy mózg”. Techniki medytacyjne pomagają odkryć oraz zmienić naszą świadomość, czyli subiektywne postrzeganie odczuć, myśli, uczuć itd. Możliwe jest przez to poznanie prawdy o naszym życiu oraz głęboki rozwój duchowy.

Medytacja i mindfulness pogromcy chorób i nałogów

Praktyka medytacji znalazła również zastosowanie w eliminowaniu chorób i pozytywnym wpływaniu na ogólny stan zdrowia, poprzez tworzenie połączenia ciało-umysł. Podczas wykonywania powtarzalnych ćwiczeń medytacyjnych i oddechowych, zyskasz głęboki stan odprężenia, zrelaksujesz się, a twój oddech stanie się równy i spokojny. Autor ukazuje, jak uzdrowić duszę wykorzystując pracę z energiami i aurą człowieka. Bazując na mindfulness, które jest elementem medytacji, możesz pokonać uzależnienie od nałogów, depresję i nerwicę. Równie rewelacyjne wyniki daje codzienna medytacja. Badania dowiodły, że medytacja przynosi korzyści w leczeniu przewlekłego bólu u osób po terapiach, a także w szeregu chorób, m.in. otyłości, cukrzycy, szumach usznych, zapaleniu stawów czy chorobach serca.

Medytacja – źródło zdrowia i dobrego samopoczucia

Dr Ulrich Ott zaprezentował zupełnie nowe, świeże spojrzenie na praktykę medytacji bez żadnych dogmatów. Opierając się na neuronauce, udowodnił, że praktykowanie medytacji i ćwiczeń oddechowych wpływa na zmiany świadomości oraz elektryczną aktywność mózgu. Dzięki informacjom zawartym w tej książce nie tylko przezwyciężysz uprzedzenia, odkryjesz terapię, która pomoże ci pokonać choroby, ale również pogłębisz swój rozwój duchowy. Dobierzesz także najbardziej optymalną i wygodną pozycję do ćwiczeń oraz nauczysz się koncentrować uwagę na oddechu (medytacja oddechu). Odkryjesz praktyczne ćwiczenia mindfulness i z łatwością zastosujesz je w codziennym życiu. Poznasz znaczenie każdej czakry i dowiesz się, w jaki sposób zobaczyć swoją aurę. Wpłyniesz na swoje uczucia i świadomość, a także zaczniesz stopniowo odkrywać własne ciało. To jedyna książka, której potrzebujesz, by zacząć medytować!

Neurobiologiczne korzyści z medytacji

 

Patroni:

ZAPISZ SIĘ