Medytacja dla relaksu. 60 praktyk medytacyjnych, które pomogą zredukować stres, pielęgnować spokój i poprawić jakość snu
  • ISBN: 978-83-8171-302-3;
  • Cena katalogowa: 39.90 zł;
  • Ilość stron: 192;
  • Oprawa: miękka;
  • Data ostatniego wydania: 2020;
  • Nr wydania: I;
Magdalena Kuźmiuk
Magdalena Kuźmiuk
0

Medytacja pomoże Ci się zresetować

Spokój i wyciszenie, czyszczenie umysłu z natłoku myśli, lepsza pamięć i koncentracja, poprawa odporności na stres, odczuwalny przypływ energii i sił witalnych. To najważniejsze zalety stanu błogiego relaksu, jakim jest medytacja. Teraz ten spokój możesz poczuć i Ty! By uprawiać medytację, wcale nie musisz mieć doświadczenia, nie musisz też być wyznawcą określonego systemu religijnego – to błędne przekonanie. Medytacja to technika dla każdego. Czy wiesz, że medytacja wykorzystywana jest dziś z powodzeniem w psychoterapii?

Zbawienny wpływ na zdrowie

Badania naukowe dowodzą tego, jak dobroczynny wpływ ma medytacja na nasze zdrowie i lepszą odporność organizmu. Czy wiesz, że medytacja:
• obniża ciśnienie krwi, zmniejsza tętno i spowalnia metabolizm,
• działa wspomagająco w leczeniu nadciśnienia i chorób serca, takich jak arytmia,
• łagodzi migreny oraz chroniczny ból,
• pomaga osobom cierpiącym na depresję,
• redukuje poziom lęku i odczuwanego stresu,
• jest skuteczna w walce z bezsennością,
• zwiększa w mózgu poziom serotoniny, czyli „hormonu szczęścia”?

Medytacje dopasowane do Twojego stylu życia i potrzeb

Jesteś zabiegany? Żyjesz w stresie? Potrzebujesz odpoczynku, ale zwyczajnie brakuje Ci czasu na relaks? Jeśli tak, daj szansę medytacji i rozpocznij swą przygodę z jedną z najpopularniejszych technik relaksacyjnych na świecie. Ta książka to wyjątkowy przewodnik właśnie po relaksacyjnej medytacji. Znajdziesz tu aż 60 ćwiczeń, dzięki którym z łatwością odnajdziesz spokój, będziesz lepiej spał, a co najważniejsze – pokonasz narastający w ciągu dnia stres. Autor krok po kroku poprowadzi Cię przez krainę medytacji. W książce znajdziesz bardzo dokładne i przejrzyste opisy poszczególnych technik i ćwiczeń medytacyjnych, będzie tam na przykład:
• medytacja na głęboki sen,
• medytacja w gwarze,
• technika relaksowania się podczas spaceru,
• ćwiczenia z wykorzystaniem aromaterapii i kojących dźwięków, jak deszcz,
• medytacja, która ukoi ból głowy,
• technika pomagająca w utrzymaniu prawidłowej postawy ciała,
• ćwiczenia medytacyjne, w których może towarzyszyć Ci ukochany pupil.

Techniki opisane w tym przewodniku są idealne dla osób, które z powodu natłoku obowiązków i codziennych spraw, nie mogą sobie pozwolić na długie chwile relaksu. Z tą książką zresetujesz swoje myśli i uspokoisz emocje nawet krótką medytacją, a dzięki specjalnej technice oddychania, będziesz cieszył się głębokim i spokojnym snem. Rano obudzisz się nieziemsko wypoczęty. Przekonaj się!

Zanurz się w relaksacyjnej medytacji

ZAPISZ SIĘ